+38 (0512) 50-71-16

+38 (0512) 50-71-16

au.moc.sasnart%40ofni

VTS Navi-Harbour

Система Navi-Harbour - це суперсучасна система, створена для підвищення рівня безпеки мореплавання та ефективності судноплавства, а також для захисту навколишнього середовища та прилеглих прибережних районів від можливих негативних наслідків.
Система Navi-Harbour є ідеальним рішенням для великих портів із високою інтенсивністю судноплавства, а також за потреби інтеграції кількох існуючих систем VTS Navi-Monitor.Одна з важливих функцій системи Navi-Harbour – 3D-VTS, рішення, що забезпечує повномасштабне тривимірне відображення навігаційної ситуації у зоні дії VTS. Цей інструмент, який базується на даних VTS, що надходять у режимі реального часу, дозволяє оператору стежити за навігаційною ситуацією з різних ракурсів.Система Navi-Monitor повністю відповідає вітчизняним та зарубіжним вимогам, що висуваються до VTS.Підтримка та управління РЛС, АІС, відеоспостереження, радіопеленгаторів та гідрометеостанцій;Інтеграція даних від кількох радіолокаційних станцій;Інтеграція треків від кількох сенсорів (РЛС та АІС);Фільтрування та інтеграція даних від кількох АІС;Захоплення та скидання цілей в автоматичному та ручному режимі;Ідентифікація цілей в автоматичному та ручному режимі;Подання радіолокаційної відеоінформації;Подання динамічних та статичних даних АІС;Передача та прийом текстових телеграм АІС;Імітація мети (створення, модифікація, супровід);Управління маршрутами;Розрахунки параметрів руху для пар цілей/операцій пар цілей (таблиця пар цілей, операції пар цілей);Прогноз маневру мети (радарний супровід у зоні радіолокаційної тіні);Можливість створення складної конфігурації зон користувача, наприклад, зон руху, охоронних зон, зон автозахоплення, зон відповідальності і т.д.;Комплексна конфігурована система управління тривогами, включаючи навігаційні попередження та тривоги з обладнання;Запис та відтворення даних;Широкий функціонал роботи з картами, включаючи редагування та підтримку ЕНК стандарту S-57;Повна діагностика системи та датчиків;Концепція множини операторів: конфігурація робочого простору визначається окремо для кожного вахтового оператора;Захищена конфігурація системи: облікові записи операторів захищені логіном та паролем;Планування великомасштабних чи географічно протяжних систем із складними мережевими конфігураціями (регіональні системи управління рухом судів, національні системи контролю судноплавства).
ПеревагиУправління рухом суден та забезпечення безпеки у великих портах з високою інтенсивністю руху суден;Підвищення якості роботи портових служб та оптимізація використання існуючої інфраструктури (відповідно до вимог кодексу ISPS);Довгострокове планування та координування руху суден у регіональних та національних масштабах;Виявлення незаконної діяльності;Підвищення рівня безпеки для життя людей та власності;Зниження ризиків, пов'язаних із морськими операціями;Запобігання зіткненню та зниження наслідків пригод;Захист навколишнього середовища;Надання даних VTS авторизованим стороннім користувачам;Зберігання та відтворення даних VTS в адміністративних цілях та з метою аналізу подій;Допомога державним службам при проведенні операцій з пошуку та рятування людей.