VTS Navi-Harbour
Система Navi-Harbour виробництва Групи "Транзас" - це суперсучасна система, створена для підвищення рівня безпеки мореплавання та ефективності судноплавства, а також для захисту навколишнього середовища та прилеглих прибережних районів від можливих негативних наслідків.
Система Navi-Harbour є ідеальним рішенням для великих портів із високою інтенсивністю судноплавства, а також за потреби інтеграції кількох існуючих систем VTS Navi-Monitor.
Одна з важливих функцій системи Navi-Harbour – 3D-VTS, рішення, що забезпечує повномасштабне тривимірне відображення навігаційної ситуації у зоні дії VTS. Цей інструмент, який базується на даних VTS, що надходять у режимі реального часу, дозволяє оператору стежити за навігаційною ситуацією з різних ракурсів.
Система Navi-Monitor повністю відповідає вітчизняним та зарубіжним вимогам, що висуваються до VTS.
Підтримка та управління РЛС, АІС, відеоспостереження, радіопеленгаторів та гідрометеостанцій;
Інтеграція даних від кількох радіолокаційних станцій;
Інтеграція треків від кількох сенсорів (РЛЗ та АІС);
Фільтрування та інтеграція даних від кількох АІС;
Захоплення та скидання цілей в автоматичному та ручному режимі;
Ідентифікація цілей в автоматичному та ручному режимі;
Подання радіолокаційної відеоінформації;
Подання динамічних та статичних даних АІС;
Передача та прийом текстових телеграм АІС;
Імітація мети (створення, модифікація, супровід);
Управління маршрутами;
Розрахунки параметрів руху для пар цілей/операцій пар цілей (таблиця пар цілей, операції пар цілей);
Прогноз маневру мети (радарний супровід у зоні радіолокаційної тіні);
Можливість створення складної конфігурації зон користувача, наприклад, зон руху, охоронних зон, зон автозахоплення, зон відповідальності і т.д.;
Комплексна конфігурована система управління тривогами, включаючи навігаційні попередження та тривоги з обладнання;
Запис та відтворення даних;
Широкий функціонал роботи з картами, включаючи редагування та підтримку ЕНК стандарту S-57;
Повна діагностика системи та датчиків;
Концепція множини операторів: конфігурація робочого простору визначається окремо для кожного вахтового оператора;
Захищена конфігурація системи: облікові записи операторів захищені логіном та паролем;
Планування великомасштабних чи географічно протяжних систем із складними мережевими конфігураціями (регіональні системи управління рухом судів, національні системи контролю судноплавства).
Переваги
Управління рухом суден та забезпечення безпеки у великих портах з високою інтенсивністю руху суден;
Підвищення якості роботи портових служб та оптимізація використання існуючої інфраструктури (відповідно до вимог кодексу ISPS);
Довгострокове планування та координування руху суден у регіональних та національних масштабах;
Виявлення незаконної діяльності;
Підвищення рівня безпеки для життя людей та власності;
Зниження ризиків, пов'язаних із морськими операціями;
Запобігання зіткненню та зниження наслідків пригод;
Захист навколишнього середовища;
Надання даних VTS авторизованим стороннім користувачам;
Зберігання та відтворення даних VTS в адміністративних цілях та з метою аналізу подій;
Допомога державним службам при проведенні операцій з пошуку та рятування людей.

Отзывы

Отзывов нет.

Написать отзыв

* - Обов'язково