Тренажер машинного відділення

Тренажер машинного відділення
Лінійка тренажерів машинного відділення виробництва «Транзас» розроблена для проведення навчання, відпрацювання навичок та оцінки компетентності членів команди машинного відділення, які несуть вахту у машинному відділенні, включаючи старших механіків.
Цілі навчання:
ознайомлення із системами машинного відділення та їх елементами – механізмами та обладнанням;
вивчення та аналіз схем суднових систем;
контроль та управління роботою систем, механізмів та обладнання;
навчання принципів роботи систем управління, автоматизації та аварійно-попереджувальної сигналізації;
контроль шкідливих викидів, способи оптимізації шкідливих викидів та економії палива;
керування судновою електростанцією, балансом потужностей;
експлуатація та несення вахти у штатному та аварійному режимах роботи, пошук та усунення несправностей;
керування ресурсами екіпажу.
Версії тренажера
ERS 5000 – версія тренажера, моделі якої засновані на узагальнених, «класичних» схемах суднових систем та принципах контролю та управління. Ця версія призначена для проведення підготовки на початкових етапах навчання та рекомендується для середніх та вищих навчальних закладів;
ERS 5000 TechSim – версія тренажера, моделі якої є точними та докладними копіями сучасних суден: їх систем, механізмів та обладнання. Ця версія тренажера призначена для проведення поглибленої та розширеної підготовки в умовах штатної чи аварійної ситуацій. Ця версія тренажера – ідеальне рішення для тренажерних центрів, морських академій, компаній-судновласників, а також крюїнгових агенцій.
Функціональність


Робоче місце учня
Моделюються такі системи та ефекти:
пропульсивні установки суден з дизельними двигунами, електричними двигунами, паровою або газовою турбінами як приводи гвинтів фіксованого або регульованого кроку;
суднові електростанції різних конфігурацій та використовуваних напруг;
допоміжні системи, обладнання та механізми;
контроль та управління з локальних постів управління у машинному відділенні (МВ);
контроль та управління з Центрального посту управління (ЦПУ);
контроль та керування з ходового містка;
імітація шумів та звуків МВ;
системи аварійно-попереджувальної сигналізації, включаючи пристрої світлозвукової сигналізації;
тривимірна візуалізація приміщень та відсіків МВ;
спільна робота із відповідними моделями навігаційного тренажера NTPro
Робоче місце інструктора
Можливості робочого місця інструктора:
створення та редагування різних вправ;
інструктаж учнів;
проведення безпосередньо тренінгу у режимі онлайн;
контроль та запис дій учнів у процесі проведення тренінгу в режимі реального часу;
відтворення записаних вправ для їх перегляду та аналізу (режим Debriefing);
розширені можливості виведення на друк даних за вправою;
e-Tutor – автоматизована система оцінки знань, навичок та дій учнів;
вбудована система зв'язку.
Конфігурація ERS Solo
Багатофункціональний тренажер, який встановлюється на локальному персональному комп'ютері, не включеному до комп'ютерної мережі. Ця конфігурація розроблена для ознайомлення з системами та обладнанням судна, актуалізації знань та навичок. Тренажер дозволяє проводити віддалене дистанційне навчання, тренінг та оцінку компетентності – є можливість завантажувати (наприклад, через Інтернет) вправи, підготовлені інструктором віддалено, виконувати вправи та надсилати запис виконання вправ для оцінки інструктором.
Мережевий тренажерний клас
Конфігурація мережного класу розроблена щодо групової та індивідуальної підготовки та забезпечує ефективне взаємодія учнів з інструктором як реального часу.
Ця конфігурація забезпечує:
індивідуальне, групове або командне навчання та тренінг під керівництвом інструктора;
роботу з судновими системами та механізмами у штатному чи аварійному режимах, методи та способи пошуку та локалізації аварій чи несправностей;
діагностику систем судна.
Повномасштабний тренажер
Повномасштабний тренажер, який, на додаток до функціональності мережевого тренажерного класу, імітує приміщення ЦПУ, ГРЩ та локальних постів у МВ. Забезпечує розширений фізичний реалізм тренінгу.
Ця конфігурація забезпечить відпрацювання наступних навичок:
робота в команді та управління ресурсами екіпажу;
фіксація переговорів та відеозапису дій учнів;
поглиблений курс навчання, пошуку та локалізації несправностей;
дії у позаштатних та аварійних ситуаціях;
оцінка рівня підготовки, фінальне навчання та сертифікація.
Бібліотека моделей суден тренажера ERS 5000 TechSim
Фрегат типу ANZAC (клас ANZAC – модифікований MEKO, тип 200)
2 дизельні двигуни MTU 12V1163 TB83 і одна газова турбіна GE LM 2500, 2 гвинти регульованого кроку (ВРК)

Патрульний корабель прибережної дії (OPV)
2 дизелі MAN B&W 12RK280 (MAN 12V 28/33D), 2 гвинти регульованого кроку (ВРК)

Танкер-продуктовоз
Дизель малооборотний, двотактний MAN B&W 6S50MC-C, гвинт фіксованого кроку (ВФК)
Круїзний лайнер із дизель-електричною руховою установкою типу Azipod
2 винторульові колонки компанії ABB типу AZIPOD 17,6 МВт

Пором типу Ro-Pax
2 дизелі MAN B&W 8L32/40, 2 гвинти регульованого кроку (ВРК)

Танкер LCC (типу AFRAMAX)
Дизель малооборотний, двотактний MAN B&W 6S60MC-C, гвинт фіксованого кроку (ВФК)
Бібліотека моделей суден тренажера ERS 5000
Судно Ro-Ro
Дизель середньообіговий, чотиритактний S.E.M.T. Pielstick 16PC 2.2V-400, гвинт регульованого кроку (ВРК)

Танкер LCC
Дизель малооборотний, двотактний MAN B&W 6S60MC, гвинт фіксованого кроку (ВФК)

Танкер LNG
Парова турбіна Kawasaki UA-400, гвинт фіксованого кроку (ВФК)
Буксир із азимутальними рушіями (типу Damen)
2 високооборотні чотиритактні дизелі Caterpillar CAT 3304B, 2 азимутальні винторульові колонки

Суховантаж
Дизель малооборотний, двотактний MAN B&W 6S60MC, гвинт фіксованого кроку (ВФК)

Суховантаж -2
Дизель малооборотний, двотактний Wartsila-Sulzer RTA58, гвинт фіксованого кроку (ВФК)
Контейнеровоз
Дизель малооборотний, двотактний MAN B&W 10K98MC, гвинт фіксованого кроку (ВФК)

Мале рибальське судно
Дизель високооборотний чотиритактний Caterpillar CAT 3508 TA, гвинт фіксованого кроку (ВФК)
Тренажери машинного відділення виробництва Групи "Транзас":
охоплюють найважливіші напрями морського навчання у повній відповідності до вимог Міжнародної конвенції про підготовку та дипломування моряків та несення вахти (ПДМНО) з Манільськими поправками від 2010 р.;
задовольняють вимогам конвенцій та резолюцій IMO та стандартам IEC;
сертифіковані норвезьким класифікаційним товариством DNV (згідно зі Стандартом на сертифікацію морських тренажерів № 2.14, жовтень 2007 р.).
Отзывы

Отзывов нет.

Написать отзыв

* - Обов'язково